poniedziałek, 6 stycznia 2014

Początek bloga, krótki opis.

Kon'nichiwa !
(Witam)

Jestem Lilith, i postanowiłam zacząć prowadzić bloga o Japonii :) Będą się w nim znajdować tradycje, obrazki i tym podobne rzeczy, związane z nią. Jestem fanką Anime, Mang i Japonii :) Mam 11 lat, więc prosiłabym o wyrozumiałość :) Posty będę się starała pisać chociażby jednego w tygodniu, ale jeśli najdzie mnie wena, to możliwe, że więcej. Jak na razie nie mam zbyt dużej wiedzy o tym, jakże pięknym, kraju, ale powinnam dać sobie radę :) Mam nadzieję, że blog przypadnie wam do gustu i przypałęta się dzięki mnie jakiś nowy Otaku do Polski ;)
                                                                                                                                              Jikai made,
                                                                                                                                                  Lilith
                                                                                                                                       (do następnego razu, Lilith)                                                                                                                                                         
                                                                                                                                              
                                                                                                                                                                                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz